Viime kirjoituksesta onkin aikaa, mutta Rekulle on tullut kilometrejä melko kivasti. ekojen 400 km jälkeen tosin Suomessa harvinaisten helteiden ja muiden yhteensattumien johdosta lämmöt alkoivat yhtäkkiä nousemaan ja tarvikemittarin viisari näytti milloin mitäkin, mutta suurin pelkoni oli kannentiivistevika, joka näytti jo ihan liian selvältä...

Pienten tutkailujen jälkeen havaittiin, että termari oli jumittunut kiinni, mutta kylmällä ilmalla tämä ei välttämättä haittaa, mutta helteellää kone keitti.. Korjaukseksi heitettiin termari mäkeen ja huuhdeltiin hiukan jäähdytysjärjestelmää ja kaikki näytti hyvältä, kunnes tuli pidempi ajomatka tai siis n. 20 km reissu ja taas vedet ulos, eli kone keitti, mikä muu, kuin kannentiiviste voi olla vikana...

Auto jäi sitten odottamaan parempia aikoja pariksi viikoksi, jolloin akkukin oli päässyt tyhjäksi, kun oli sisävalo jäänyt päälle itsestään, kytkin kun oli mennyt rikki, mutta pikku latauksen jälkeen otin auton pikku käsittelyyn, jossa pesin moottorin ja muun jäähdytysjärjestelmän huolellisesti ja lisäsin kirkkaan raikkaan veden ruostevesi vanha jäähdytysneste seoksen tilalle ja siitä kone tykkäsi!!

Viikonloppuna tuli käytyä pidempi ajolenkki ja kilometrejä tuli ehkä 160, joista pisin yhtämittainen ajo n. 1h ja lämmöt pysyivät kurissa, ainut pikku ongelma oli öljynpaine, joka kuumana alkoi putoamaan tai ainakin merkkivalo syttyi, suuresti tosin epäilen anturia ja öljyjä, jotka ei välttämättä ole tarkoitettu wanhalle moottorille, mutta kun taas tulee aikaa, niin anturi ja öljyt vaihtoon ja kovaa ajoa..